ساخت و بازسازی هزار و ۳۸۰ قطعه نیروگاهی توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز

مدیرعامل نیروگاه رامین  اهواز گفت: متخصصان این نیروگاه با تکیه بر دانش و تجربه فنی توانستند در ۳ ماهه نخست سال جاری اقدام به ساخت تعداد ۸۵۹ قطعه و بازسازی ۵۲۱ قطعه نیروگاهی نمایند.

خلیل محمدی  گفت: تکیه بر دانش و توانمندی کارکنان خلاق و استفاده از پتانسیل و ظرفیت داخلی یکی از مهمترین رویکرد‌های ما بمنظور تامین نیاز‌های خود، رفع مشکلات فنی، صرفه جویی ارزی و ریالی و همچنین گذر از چالش‌های اقتصادی و تحریمی است.

او با اشاره به تنوع و حساسیت بالای قطعات مورد نیاز واحد‌های تولید برق نیروگاه رامین و هزینه بالای تامین این قطعات از بازار‌های داخلی و خارجی، تنوع کل قطعات ساخته شده را ۱۲۷ نوع قطعه و تنوع قطعات بازسازی شده را ۲۰۴ نوع قطعه اعلام نمود.

کارشناس نظارت کارگاه تراشکاری نیروگاه ساخت سیت پمپ‌های هیدرولیک، شافت و بوش پمپ‌های آب تغذیه، شافت استیل پمپ‌های تاسیسات ساحلی کارون، کوپلینگ گیربکس کولینگ تاور‌ها، سیلندر و پیستون و گلند استیل پمپ‌های ضربه‌ای انتقال اسید را از جمله برجسته‌ترین قطعات ساخته شده در ۳ ماهه نخست سال جاری برشمرد.

شاهین شاهین زاده همچنین اصلاح نشیمنگاه بلبرینگ پمپ شناور تاسیسات ساحلی و بلبرینگ پوسته پمپ k۹۰ و استیج‌های پمپ‌های کندانسیت واحد‌ها و نشیمنگاه بیرینگ شافت فن ریسرکوله بویلر و نیز انجام عملیات‌های ماشینکاری بر روی پوسته خام ترنینگ گیر توربین واحد ۳ را از جمله فعالیت‌های برجسته در حوزه بازسازی قطعات نیروگاهی را عنوان نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.